Stručnjaci za čišćenje savetuju: Kako odabrati pravu kompaniju za čišćenje!
Angažovanje pomoći u čišćenju može biti rešenje kada vam sati budu kratki, a lista obaveza postaje sve duža. Ali ima malo toga da se razmišlja. Ne propustite stručne savete od naših prijatelja iz Švedske koji vode uglednu kompaniju za čišćenje za vas koji razmišljate o angažovanju kompanije za čišćenje!
O čemu treba da razmišljate kada kontaktirate različite kompanije za čišćenje?
Mnogo puta se korisnici jave i traže čišćenje, a da nisu konkretniji od toga. To dovodi do toga da moramo da postavimo niz dodatnih pitanja da bismo stekli predstavu o obimu zadatka. Naš savet je stoga da imate ideju koju uslugu tražite. Odlučite koju vrstu čišćenja treba uključiti ili isključiti. Ako možete da opišete svoje želje, lakše nam je da sastavimo tačan spisak od samog početka.
Šta obično uključuje u čišćenje?
Razlikuje se među kompanijama za čišćenje, ali ako angažujete kompaniju za čišćenje za redovnu pomoć u čišćenju, to obično uključuje površno čišćenje ili svakodnevno čišćenje kako se to još naziva. Koraci se obično sastoje od uklanjanja prašine, brisanja površina, laganog čišćenja kupatila, lavaboa, toalet daščica i usisavanja podova. Naravno, možemo da pomognemo u svemu i da izvršimo temeljnije čišćenje, ali to se mora rezervisati pre čišćenja.
Koje uobičajene greške korisnici prave kada biraju kompaniju za čišćenje?
Da odaberu po ceni. Mnogi ljudi biraju ono što je na papiru najjeftinije, bez razmišljanja da na kraju možda uopšte nije najjeftinije. Postoje kompanije za čišćenje koje isključuju elemente za čišćenje iz ponude, posebno u slučaju čišćenja posle selidbe. Oni upisuju osnovnu cenu u ponudu, ali onda postoje dodatni troškovi za čišćenje. Uvek proverite šta je uključeno u ponudu pre nego što prihvatite cenu. Kod nas uvek dobijate fiksnu cenu uključujući sve i nikada skrivene troškove, važna nam je transparentnost prema korisniku.
Kako proveriti da li je kompanija ozbiljna?
Proverite recenzije i reference prethodnih korisnika, zlata vredi. Ako su firmu angažovali zadovoljni korisnici koji smatraju da je kompanija ozbiljna, to mnogo govori. Nezadovoljan korisnik ne ulazi i ne ostavlja dobru recenziju. Ako ima zadovoljnih korisnika, kompanija radi kako treba.
Konačno, kako izgleda korisnik iz snova?
Korisnik iz snova je korisnik koji nas tretira na istom nivou i koji ima otvoren i dobar ton prema nama. Ponekad se desi da GPS pokaže greške i da kasnite deset minuta. U takvim situacijama cenimo korisnike koji se prema nama odnose sa razumevanjem. Većina naših korisnika je ljubazna i zahvalna na pomoći koju dobijaju. A naš cilj su uvek zadovoljni i srećni korisnici!